Temkinli ve ileri görüşlü bir kişinin mektubu: "Arabamı birkaç gün için arkadaşıma ödünç
verecegim. Ancak arkadasım çok sakar ve beceriksizdir, büyük bir ihtimalle kaza yapar. Boyle olursa
bana ödeme yapar mısınız?"

Adam arabasıyla giderken bir bisikletliye carpmıs. Sigorta sirketine yazıyor: "İtiraf edeyim ki,
kimsenin gelip gelmedigine bakmadan kavşağa girdim. Ama ne yapabilirdim, daha bir saat önce de
oradan gecmiştim ve kimse yoktu."

Bir kaza bildirim tutanağından: "İleriye dogru çıkmak isterken öndeki arabanın arka farlarına
çarpıp kırdım. Tabii hemen geri cekildim. Ama geriye giderken bu defa arkamdaki arabanın ön
farlarına çarpıp onu da kırdım. Geçmiş olsun demek icin kapıyı açtığımda ise bu defa yandan geçen
bisikletliye çarpıp yere devirdim." 

Ehliyetinde "gözlükle kullanır" ibaresi yer almasına rağmen gözlüksüz olarak araç kullanan ve kaza
yapan sürücü yazıyor: "Ehliyetimde yazıldığı üzere, kaza sırasında gözlüklerimi takmadığım için bana
ödeme yapılmayacağını öğrenince çok şaşırdım. Sizi temin ederim ki, o bisikletliye çarpmamda hiçbir
kabahatim yok. Çünkü onu görmedim."

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top