Temel birgün Amarika'ya gitmiş. NeW York'taki en ünlü ve lüks genelevine gelmiş. Buyur etmişler.

"Janeffer'i istiyorum" demiş.

Kadın gelmiş; "Fiyatım 1000 dolar" demiş. Temel kabul etmiş ve Temel Janeffer'le bir güzel beraber olmuş.

Ertesi gün Temel gene gelmiş ve Janeffer'i cağırmış.

Janeffer; "İndirim için gene geldiysen olmaz, fiyatım 1000 dolar" demiş. Yine Temel bi güzel beraber olmuş kadınla.

Temel ertesi gün gene gelmiş, aynı kadını istemiş, ama genel ev yoneticisi "Efendim başka güzel kızlarmızda var" demiş.

Temel; "İlla da Janeffer..." demiş.

Janeffer memnunmuş iki günde 2000 dolar. Tabii Temel bir güzel yine beraber olmuş sarışın Janeffer'la.

Sonunda kız dayanamamış sormuş Temel'e:

- Sen ya çok zenginsin, ya da kafayı bozmuşsun. Üç günde 3000 dolar harcadın beraber olmaya!..

Temel hiç istifini bozmadan:

- Yok ulan, Türkiye'den geliyorum. Oradaki kız kardeşin sana 3000 dolar gönderdi sana vermem için. Bizim başkasının parasında gözümüz yok

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top