Bir İngiliz vampir, bir Fransız vampir, bir de Temel vampir 
     Uçakta gidiyorlarmış. Bir sure sonra İngiliz vampir aralarından ayrılmış, aşağılara dalmis. Bir sure sonra geri gelmiş ki, ağzı yüzü kan içinde. 
     Sormuşlar: - Ne oldu, nereye gittin? 
     İngiliz vampir : - şu aşağıdaki beyaz evi gördünüz mü? 
     Cevap:- Gördük. 
     İngiliz Vampir : - Onun yanındaki duvari gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     İngiliz vampir : - Onun yaninda uyuyan küçük çocuğu gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     İngiliz vampir : - İşte ben o çocuğun kanını içtim, geldim. 

     Yolculuk devam eder. Bir süre sonra Fransız vampir de ayni şekilde ayrılıp aşağılara gider ve geldiginde onun da yüzü gözü kan icindedir. 
     Yine sorarlar: - Nereye gittin? 
     Fransiz Vampir: - Şu aşağıdaki ağacı gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     Fransiz Vampir: - Onun yanındaki küçük kutuyu gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     Fransiz Vampir: - O kutuya yaslanmış yatan adamı gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     Fransız Vampir : - İşte ben o adamın kanını içtim geldim. 

     Yolculuk yine devam eder. Bir sure sonra Temel Vampir ayni şekilde ayrılır ve o da ağzı yüzü kan içinde geri gelir. 
     Ona da sorarlar: - Nereye gittin? 
     Temel Vampir: - Şu aşağıdaki evi gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     Temel Vampir: - Peki onun yanındaki direği gördünüz mü? 
     Cevap: - Gördük. 
     Temel Vampir: - İşte ben o direği görmedim......... 

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top