Bir karga ile bir eşşek uçakta yolculuk yapıyorlarmış.

karga düğmeye basmış hostes gelmiş.
-Buyrun efendim.
karga
-bişey yok ibnelik olsun diye bastım demiş
Hostes geri gitmiş bi müddet sonra karga yine düğmeye basmış, hostes gelmiş
-Buyrun efendim.
karga
- bişey yok ibnelik olsun diye bastım demiş
Bunu gören eşşek de
Aynısı bende yapacam demiş. Düğmeye basmış. hostes gelmiş.
-Buyrun efendim.
eşşek
- bişey yok ibnelik olsun diye bastım demiş
Hostes sinirlenmiş direk pilota gidip,
-Uçakta kargayla eşşek var ibnelik yapıyorlar.
Pilot
-At ikisini de aşşağıya.demiş
Hostes gelip kargayla eşşeği aşşağıya atmış.
karga uçuyor söyle bi kafasını kaldırıp bakmış eşşek büyük bir hızla
aşşağıya doğru düşüyor dönüp eşşeğe :

-Ulan oğlum uçmasını bilmiyorsan niye ibnelik yapıyorsun..:))

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top