Çayın liptonlusunu, kadının ip donlusunu severim
Babam sevdi annemi aldı, ben sevdim babayı aldım
Seni sevmek ibadetim..bu aralar cenabetim
Beni bu saatten sonra hüsnü bile şenlendiremez :(
Kalamazsın Bu dünyada Bakire , en azından hayat koyar 1 kere
Paran varsa range rover, paran yoksa game over
Nefessiz kal, efessiz kalma
Sağlam şöfor, kalmaz rampada; müslüm baba sığmaz i-pod'a
Sonunda şans bana güldü ama g.tüyle ..=)
Sen vodafone gibi anı yaşarken, ben turkcell gibi seni her yerde çekemem'
Ve tanrı kadını yarattı ama erkek allah yarattı demedi
Milli piyango gibiyim herkese vurmam
Küçük hırsız el feneri ile büyük hırsız > deniz feneri ile soyar
Aşk, ilkokulda komedi; ortaokulda trajedi; lisede dram; imam hatipte haram
İki tost ekmeği kadar yakındık. Ta ki aramıza kaşarlar girene dek
Ne dul ne bakire kimse vermedi şu fakire; sabunla idare ederken zam geldi hacı şakir'e
Gelirken bi 70 lik al kardesim de basımızda bi büyük bulunsun
Sen dizime yattın...ben bütün gece mal gibi oturmak zorunda kaldım...
Kedi uzanamadığı ciğere cem uzan der"
San marino kalecisi kadar caresiz, defansı kadar umutsuz, forveti kadar yalnızım.."
Google earth'de kabe'yi bulup, mouse ile etrafında 7 kere dönsek hacı olur muyuz ??
Yediğim salatada bile seni arar oldum. bir hıyarın eksikliği bu kadar mı belli olur''
Üşüdüysen üstüne google earth"
Bu hayatı 3 kişi yaşıyoruz ben keyfim ve kahyası.
Arabanın ön koltugundaki cocuklar kazaya, arka koltugundaki kazalar cocuga sebep olur."

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top