Amerika’da bir süpermarkette, müşteri yarım kivi satın almak istiyor.
Tezgâhtar bunun mümkün olmadığını söylüyor. Kavga çıkıyor. Tezgahtar
koşa koşa müdüre çıkıyor:
“Efendim, hayvanın biri yarım kivi almak istiyor” der demez şöyle bir
arkasına dönünce ne görsün:
müşteri arkasından gelmiş, ensesinde duruyor…
Tezgahtar hemen müşteriyi işaret ediyor:
“Bu beyefendi de diğer yarısını almak istiyor, efendim…” diyor
Müdür durumu anlıyor, adama yarım kiviyi mecburen verip gönderiyorlar.
Müdür bir saat sonra tezgahtarı çağırtıyor:
- “Tebrik ederim, çok zeki davrandın, iyi idare ettin. Nerelisin sen?
- “Brezilyalıyım efendim…”
- “Amerika’ya niye geldin?”
- “Brezilya cazip bir yer değil efendim, orada insanlar ya fahişe, ya
da futbolcu…”
Müdür;
- “Biliyor musun, benim karım da Brezilyalı… ”
– “Yaaaaaaaa öyle mi, Yenge hangi takımda futbol oynuyor ?”

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top