dris 20 yıl postacılıktan sonra emekli olmuş. Herkes ile vedalaşıp memleketine dönmeye karar vermiş. Bu arada Temel'in de evine uğramış. Kapıyı Temel'in karısı açmış.
- "Hoşçakal yenge memlecete cidiyrum" demiş.
Bunun üzerine Temel'in karısı İdris'i tuttuğu gibi yatak odasına götürmüş ve soyunmuş. Oldukça şaşıran İdris beraber yattıktan sonra şaşkınlık içinde ayrılırken,
Temel'in hanımı "Pi takika" diyerek İdris'e 5 lira uzatmış, "Al İdrus habu senun" demiş.
Şoke olan İdris "Habu işten bişi anlamadum" demiş.
Temel'in karısı da "Ben de pi şey anlamadum. Temel'e sordum, şimdi İdris bize de gelir, memlekete giderken bahşiş ister, ne yapayım dedum, o da
- Siktir, 5 lira ver citsun!..." dedi.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top