Temel çok güzel bir rus kadınıyla evlenen Dursun'un karısına kafayı takmış ne yapsam da bu kadınla birlikte olsam diye içi içini yiyormuş.
Bir gün Temel dayanamayıp Eva'nın yanına gitmiş;
Temel: Senden çok hoşlandım seninle birlikte olmak istiyorum demiş :
Eva: hay hay neden olmasın ama 100 dolarını alırım müsait olunca ben seni ararım gelirsin demiş.
Ertesi gün Eva, Dursun işe gittikten sonra Temel'i aramış;
-100 doların hazırsa hemen gel demiş:
Temel, "hazır hazır, hemen geliyorum" cevabını vermiş
Temel 100 doları Eva'ya verdikten sonra işi bitirmişler ve Temel evden çıkıp gitmiş.
Akşam dursun eve geldiğinde;
Dursun: Hanım temel bugün buraya geldi mi ?
Eva: Şeyyyy geldiiii Dursunnnn
Dursun: peki sana 100 dolar verdi mi?
Eva: şeyyy dursunnnn beni dinleeeşeyyy verdiiiii
Dursun; Temel sabah koştur koştur yanıma geldi, " Dursun bana acil 100 dolar
lazım öğleden sonra size uğrar yengeye bırakırım" dedi
ula bu temel çok dürüst adam ya!!!!!!

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top