Adamın biri dünyada sex yapmadığı canlı bırakmamıştı ve birgün tanrıya dua edip tanrım birdaha böyle şeyler yapmayacağım diye söz vermiş ve ardından hacca gitmiş ve hac,dan geldiğinde insanlarla görüşmemek için dağ başında kendine göre şirin bir ev yapmış ve birgün bahçede çalışırken bir kız gelmiş ve kız amca evimin yolunu kayıp ettim burada kala bilirmiyim demiş adam da tabi kızım kal demiş ve akşam olu vermiş adam la kız ayrı ayrı yatıyorlarmış ve kız gelip amca ben korkuyorum demiş ve adam da benimle yat demiş ve kız adamla yatarken adam kızın bacaklarını görmüş ve dayanamayıp kız başlamış sex yapmaya ve iş bitince kız kalkmış oynamaya başlamış adam sormuş niye oynuyorsun kızda ben şeytanım senin yeminini bozdurdum demiş ve adam da başlamış oynamaya bu sefer kız sormuş sen niye oynuyorsun adam da cevap vermiş bi yapmadığım şeytan kaldıydı demiş. 

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top