Kaç yıldır bilgisayar kullanan biriyim daha mayın tarlası oyununun mantığını çözebilmiş biri değilim. 

Saatte 75 km hızla gelen anne terliğine maruz kalmamış çocuğu, çocukluğunu yaşamış saymam ben.

kurtlar vadısını ızleyınce hemen etkılenıyorum tuvalete gıderken arkadaşlara sız gelmeyın bu benım meselem demişim.

Minibuse bindigimde minibusun icinde sadece 1 kişi oldugunu gorunce bunla şoförün anlasmali olup beni öldüreceğini düşünüyorum.Yolculuk zor

Bazı kızlar saçlarının yanlarını kazıtıp Rihanna'ya benzeyeyim derken, Necati Ateş'e benziyorlar.

Fakirim yazıcaktım ona bile para yetmedi lan.

Kız meslek lisesinde bile eteğini kısaltıp, süslenen kızlar var. Kime süsleniyosunuz hademeyemi?

Geçen gün internet kesildi. Sebebini araştırdım, komşum internet faturasını yatırmamış. Bu kadar sorumsuzluk olmaz ki canım

eskiden boş boş buzdolabını açıp kapatırdım,şimdi facebook u boş boş açıp kapatıyorum teşekkürler mark zuckerberg

Duvarlarına 'Ölmek istiyorum' yazanlar, Azrail facebookta takılmıyor bilin istedim.

O'nun profiline baktığım kadar okul kitaplarıma baksaydım, okul birincisi falan olurdum herhalde

Facebook şifresini vermiyor diye kavga edip ayrılan sevgililer varmış. Lan benim sevgilim olsun Da Vinci'nin şifresini bile veririm.

Türklerde zaman: Geldim(10 dakika) birazdan ordayım(30 dakika) biraz gecikicem(1 saat) kuaföre uğrayıp geliyorum(paha biçilemez)


Kendi düşen ağlamazmış... Ne yapalım gülelim mi? 'Yine harika düştüm ya ahahahahaha süperim'

'Telefonundaki fıstık diye kayıtlı numara kimin?' dedi, 'Kuruyemişçinin' dedim, yemiş midir? 

Akşam yemeğnde;Çorba çok sıcak olduğu içn dili yanan babası'aaaa'diye bağrnca;'Zaaaa 'diye gülen ergen gözünü hastanede açtı

Tüm çikolata fabrikaları sapık bence.
-Tad'elle
-Al'beni
-Bi'skrem 

Arkadaşlarla dışarda takılma süremiz telefonlarımızın şarjına bağlı.. şarjlar bitince eve gidiyoruz

Az önce odaya gidip kimseyle konuşmadan televizyon izlemeye başladım. Annem ; " Hayırdır Kader bilgisayarın mı bozuldu ? " dedi. Annem insan halinden anlıyor. Canımın içi yaa

Anne 5 yaşında ki çocuğuna sorar :
+ Ne yapıyosun canım ?
- Mektup yazıyorum sevgilime ♥
+ Iyide sen yazmayı bilmiyorsun ki
- Oda okumayı bilmiyo anne sen anlamazsn aşk bu aşk 

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
komik fıkralar © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top